|
www.rowerowanie.fora.pl Team Augustowianka
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bagna i błota
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slowik93
Team
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 20 03 2011 17:32 UTC Temat postu: |
|
|
Tomek chyba nie wierzysz w mozliwości Józka ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bagna i błota
|
Wysłany: 20 03 2011 18:32 UTC Temat postu: |
|
|
wieżę ale czasem nie wieżę w gwinty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
józek
Team
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: 20 03 2011 23:26 UTC Temat postu: |
|
|
trust me I'am a doctor jak zwykł mawiać doktor House.
Dwa Darty już tak jeżdżą i mają przebiegi ok 4-5 kafli, ja natomiast mam pewne swoje dodatkowe usprawnienia i muszę znać pewne pomiary. Różne rzeczy człowiekowi przychodzą do głowy jak jest na L4.
Proces jest całkowicie odwracalny i nie jest szczególnie trudny do przeprowadzenia. Można zrobić tańszym kosztem jeśli ma się dobrego tokarza, ale trudno uniknąć nieszczelności. Ja mam swoje apgrejdy itd.
Daniel zrobię Ci pełnego manuala, ale musisz zrobić prosty pomiar - wykręcasz korek z lewej goleni i potrzebuję dla dokładnego pomiaru: wewnętrzną średnicę otworu goleni oraz średnicę korka (w sensie tej części z gwintem). Aha no i długość tej części korka która jest wkręcana (czyli długość gwintu i co tam jest powyżej)
Dobrze by było gdybyś zrobił fotę(nawet kilka) w dobrej rozdzielczości i mi przesłał. Mam bezprzewodowego neta więc też bez przesady z rozmiarem zdjęć.
Foxa z tego nie będzie, ale chodzi toto lepiej od pilota z asystą powietrza. Wszystko zależy jak dużą zrobimy komorę na sprężynę pneumatyczną.
Aha, ważne - jeśli w lewej goleni sprężyna kiedykolwiek złapała rdzę lub wewnątrz była rdza to dyskwalifikuje amor od przeróbek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bagna i błota
|
Wysłany: 21 03 2011 8:52 UTC Temat postu: |
|
|
józek napisał: |
Aha, ważne - jeśli w lewej goleni sprężyna kiedykolwiek złapała rdzę lub wewnątrz była rdza to dyskwalifikuje amor od przeróbek. |
i tu dotarłeś do tego o co mi chodziło większość na albo już nawed minimalnie przetarte od środka i tu będą nieszczelności a drugą sprawą to o ile mnie pamięć nie myli onie od środka nie mają żadnej powłoki czyli nie są idealnie szczelne ale i tak cieszy mnie że ktoś się w takie cuda bawi (to co masówka i na allegro )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
józek
Team
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: 21 03 2011 18:09 UTC Temat postu: |
|
|
idealną gładkość powłoki uzyskuje się olejem o wysokim współczynniku lepkości coś koło 80W90. Najważniejsze jest to, czy amor kiedykolwiek złapał piach do środka no i czy sprężyna miała osłonkę antystukową(taką taśmę). Zróbcie mi pomiary tego co prosiłem to zrobię wam manuala i zrobię listę zakupów. Gwarantuję że proces w całości odwracalny. Nawet jeśli amor był katowany i miał syf wewnątrz to i tak warto, bo trzeba będzie dobijać najwyżej co kilka dni, a chodzi jak ta lala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slowik93
Team
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 24 03 2011 15:11 UTC Temat postu: |
|
|
Józek ze zmierzeniem wewnętrznej goleni to niestety ale będę miał problem bo nie mam takich przyrządów do tego A co do innych wymiarów to może się udać i mogę porobić parę fotek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
józek
Team
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: 25 03 2011 1:52 UTC Temat postu: |
|
|
odkręcasz korek w lewej goleni, bierzesz suwmiarkę i mierzysz; to samo z korkiem.
Jeśli nie masz to jedziesz po brofftsa do sklepu i z nim jedziesz np do Tomka, ona raczej ma.
Ja kompletowanie narzędzi warsztatowych zacząłem od właśnie suwmiarki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bagna i błota
|
Wysłany: 25 03 2011 12:31 UTC Temat postu: |
|
|
a ja zaczynałem od kluczy płaskich 13,15,17,19mm bo miałem na nich 3/4 roweru złożone a co do pomiarów to mocno ci się śpieszy bo niedługo będę robił serwis w darcie 2010 to ci mogę pomierzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
józek
Team
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: 31 03 2011 8:21 UTC Temat postu: |
|
|
na początek poproszę o pomiar korka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bagna i błota
|
Wysłany: 1 04 2011 14:39 UTC Temat postu: |
|
|
pytnie do naszych kolaży szosowych: unikacie błota czy nas??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek
Team
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 1 04 2011 21:15 UTC Temat postu: |
|
|
a skad takie wnioski ze ktos kogos unika rofl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bagna i błota
|
Wysłany: 1 04 2011 21:10 UTC Temat postu: |
|
|
Daniel to już nie pamiętam kiedy była na wspólnej wycieczce rowerem MTB Ty byłeś raz i też teraz nie widać Adam jak to Adam.
czasem fajnie by było całą ekipą pojechać na jakąś fajną trasę nie mówię o błotnej typu wczoraj ale szosowej ale rowerami MTB w nie zawrotnym tempie chodź ono mi akurat nie przeszkadza. Nie piszecie nic gdzie i kiedy jedziecie i nikt nie wie w jakiej naprawdę jesteście formie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek
Team
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 2 04 2011 7:12 UTC Temat postu: |
|
|
tomek napisał: |
czasem fajnie by było całą ekipą pojechać na jakąś fajną trasę |
Czasem sie pojedzie. Generalnie jak narazie to slabo z czasem na rower =p Mimo wszystko na mete w bialym raczej damy rade dojechac, wiec nie boj sie ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarek dnia 2 04 2011 7:52 UTC, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bagna i błota
|
Wysłany: 2 04 2011 9:10 UTC Temat postu: |
|
|
właśnie się boje że za szybko dojedziecie i będę na waszym tle blado wypadał mimo że staram się trenować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek
Team
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 2 04 2011 12:11 UTC Temat postu: |
|
|
za duzo sie przejmujesz =o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slowik93
Team
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2 04 2011 13:34 UTC Temat postu: |
|
|
Tomek narzekasz narzekasz :p Ja jak na razie unikam MTB z powodu błota heh a po co mam jeździć rowerem MTB po asfalcie jak mam po to szoskę A co do startu w maratonie to mogę zagwarantować, że będę w słabej formie raczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
józek
Team
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: 5 04 2011 21:01 UTC Temat postu: |
|
|
Ej to chce ktoś mieć darta 3 solo air? To dawać pomiary!
P.S. wczoraj przy kawie z kumplem obmyśliliśmy jak zrobić nawet sprężynę negatywną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
józek
Team
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: 18 04 2011 17:45 UTC Temat postu: |
|
|
Augustowiacy takie tyci pytanko - czy w waszym Lidlu nie uchował się może jakiś kask w rozmiarze XL? Mój teoretycznie się nadaje ale są pęknięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|